Hallå kalla Sverige!!!

Åååååh vilken underbar vecka jag haft med mina bästaste kusiner i Turkiet !:) Sol, varmt, härligt!! hade gärna stannat nån dag till kan jag säga!!! Vi har solat massor, ätit god mat, shoppat och skrattat TOK mycket!! Inte en droppe alkohol och jag känner mig riktigt utvilad!!!:)

Kom till Gävle runt halv 6 i morse... har vell sovit 3 timmar efter de typ... kan inte sova mer! Hehe!! Man är vell dödstrött ikväll!! Håller på tvättar lite nu och måste gå och handla och lite sånt där.. Man har ju inte direkt lust att gå ut i detta regniga väder :( Bläääää!

Ska försöka lägga ut ett gäng härliga bilder då och då :) Det är sååå många! Hehe!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0