Sängen!

Kunde sluta en timme tidigare idag, och tur var vell de! Ligger hemma i sängen nu! Dricker te, äter apelsiner och suger på halstabletter!! Usch jag mår inte alls bra :( Buhuuuu!




Hade ju hela tjocka släkten här igår!! Fick massa fina bommor och presenter :)


Det blev hembakat, bodins som bodins ;)


Morotskaka!


Belgisk chokladkaka!:)




Fullt hus!


Te och vaniljtryffel från fam Ölund :)


Från mormor&morfar :)


Tulpaner från mamma&Lasse, buketten från Ölunds :)


En mysig liten dessert-bok från mami&Lasse :)


Och denna snygga och sprillans nya massagebänk fick jag också av mamma&lasse och är min om en vecka! Jag är sååååå glaad :) Gud vad det ska behandlas!


Och denna fina av moster Anki! Passade utmärkt på balkongen :)

Sådär hörrni! Nu ska jag försöka vila lite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0