Praktiskt!

Som jag skrev tidigare så började vi idag med ansiktsbehandlingar! Dagen har gått jätte fort och det är såå jävla roligt!! Och nu i början så övar vi bara på varandra, så man får behandling hela dagarna själv.. as najs :) hehe!!




Goa Johanna :)

Efter skolan träffade jag upp min VERKLIGEN saknade vän.. Nicole!! Det var såå längesen vi sågs.. men när man väl träffas så känns det som att de var igår!! Inga konstigheter lixom!! Älskar att ha vänner som man vet vart man har och bara kan "va" med!! Bästa! ♥ Vi träffades upp på en supermysig resturang, åt massa tapas och surrade massor! Efter det blev de fika med Thess på ett café!


Min fina!


Gullungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0