Hej & Hejdå

Hem ljuva hem!! Nu är jag hemma igen!! Tillbaka i lilla Gävle! Där jag trivs som bäst :) Kom hem kl 6, överlycklig för att få träffa min karl som jag inte sett på en vecka.. (förutom 40minuters-dejt i tisdags)! Kl 18.45 kom hans taxi då han åker till Norrköping idag och är borta 3-4 dagar!! Bra tajming! NOT!! Det var verkligen hej och hejdå! Åååå... så nu är jag lite ledsen över att inte få mysa med min älskling!! Men det är som de är :)



Måste säga att jag har haft en helt fantastisk vecka i Stockholm, i skolan och hemma hos Thessan&Robban! Tusen tack för att jag fått sova hos er ♥! Jag har lärt mig såå mycket, träffat nya människor och fått hålla på med saker jag älskar!! Skit roligt!! Kommer sakna min nya och kära vän Johanna!! Vi hamnade bredvid varann från dag 1, och har inte släppt varann en sekund efter de :) hehe!! Men vi ses ju om en månad igeeen :)


Gullunge.. Vad vet vell lilla du om världen?!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0