27 januari

Hallå allihopa!! Lite kort från igår då jag och Emma hälsade på i Carro & Rickards fina hus :) Är riktigt avis kan jag säga! Så himla fint och mysigt!! Hoppas jag får komma snart igen :)!? (bilder tagna från Emmas blogg)

 
Carro bjöd på gofika!


Fina köksfönstret :)


Jag myser med Kerstin :)


Myshuset!

Har haft en mysig kväll tillsammans med Emma, Pellan & Stoffe :) Tacos, the voice och snicksnack!:) En lugn och skön fredagskväll!! Är ledig lördag och söndag nu vilken är väldigt skönt! Imorgon bli det festligheter med tjejerna!;)

Nu tänkte jag hoppa i säng i de otroligt varma sovrummet på hela 14 grader!! GAAAAH! Tydligen nå fel i huset så inget element funkar... och det har hållt på några dar nu!! Svinkallt verkligen!! Ligger med långbyxor, linne, långärmad tröja och två täcken! Borde vell räcka!? Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0