Oh happy day !!

Vilken dag!!! Jag är världens lyckligaste!! En kanononsdag!! :)

Först och främst blev det idag klart att jag ska plugga från och med 5e mars, och ett år framåt :) Ekologisk Hudvårdsterapeut kommer jag bli, och jag kommer gå på Axelsons i Stockholm! Den är på distans så jag kommer åka dit en gång i månaden och vara där några dar! Perfekt för mig som vill vara hemma i Gävle med min kärlek! Och helt underbart att jag kommer få träffa min älskade Thess minst en gång i månaden.. hur lyxigt!?:) Åååååh jag är såå glaaad.... Herregud, jag börjar ju om 2 veckor typ! :)


Såhääär glad är jag! ;)

Andra lyckan idag är att jag har blivit moster igen, Marlené & Pierre har blivit föräldrar för andra gången och Nova har blivit storasyster! Vilken Lycka! Välkommen till världen lilla Noel! Längtar tills vi ses ♥



Efter jobbet idag gick jag direkt till spinningpasset! OMG vad jobbigt det var idag! Men skönt nu efteråt!! Hejdå jul&sambo-kilon ;) Hem, duscha, laga mat, träffa älskling en snabbis, sen ut till furuvik på kalas! Moster Anki fyller 53år! Grattis till dig! Nu blir det soffhäng!! Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0