Night!

Då var den här härliga dagen redan slut!! Buuhu! Men jag har hunnit med mycket :) Efter spinningen gick jag hem.. styrde ihop lite omelett och gick sen ner på stan en sväng! Fyndade dessa skor från Din Sko! Hade tidigare kostat 599kr, men jag fick dom för 270kr! Grymt! :)



Efter stan gick jag till min lägenhet och packade lite grann! Men har inte alls packat så mycket som jag hade tänkt!! Men men.. har ju hela måndagen på mig :) Halv 5 blev jag upphämtad av pappa och åkte till åbyggeby på kalas! Anna fyller 30!! Grattis till dig!! Det bjöds på supergod smörgåstårta!! :)

 



Lillasyster & jag ♥

Efter kalaset blev jag upphämtad av Camilla och åkte upp på läkerolen och kolla på Alex match! Hann se sista perioden :) Perfekt! Vinst vart det också!! Herregud vad jag hunnit med mycket idag.. älskar lediga dagar!!

Nu blir det sängen!!! 3-dagars jobb väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0