Måndag!

Vilken härlig dag!!

Staratade dagen med en timme runt hälsans!! Perfekt! Sen ut till åbyggeby för frukost med tjejerna! En riktig hotellfrukost :) Massa surr och skvaller ;) älskart! Sen åkte jag, Emma & Carro ut till Valbo! Shoppade lite på Lundins och Ikea!

Hem och svida om, sen skynda in till stan för ett spinningpass med Julia!! Hem och laga mat.. pasta & baconsås fick det bli idag! Enkelt och bra! Nu håller jag på tvättar, har duschat och till och med betalat räkningarna! Men OJ vilken dag!! Har hunnit med så mycket!! Tummen upp för lediga dagar!



Det var min måndag de! Nu väntar 4 dagars jobb,  ledig lör & sön, sen BÖRJAR JAG SKOLAN! Gaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0