Världens bästa Frida&Jeff!

Hallå! Trött man är idag då, efter 3 dagar med alkohol, krogen, middagar osv!! Men roligt har vi haft!!:)

Igår fick jag födelsedagspresent av Frida & Jeff!! En plånbok, en jätte fin topp och en superduper bra plattång!! Jag är så glad!!! Behövde verkligen en ny! Tusen tack!! ♥


Massa paket o så :)


Mammas sjukt goda tåta!



Igårkväll vinade jag och Fiffi på hemma hos mig och sen en sväng förbi Julia och till sist var vi på Harrys då Robban spelade! Sjukt bra stämning :) Hade riktigt roligt! Nu har vi varit på påskmiddag hos mormor och resten av kvällen blir lugn med lite film o så!:) Slut på ledigheten och börjar jobba imorgon igen! Trevlig kväll!


Robban :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0