Monday morning!

Godmorgon måndag!! Ny vecka nya tag! Jag är tillbaka i Gävle!! Skönt att komma hem, men jag har haft en toppenhelg i skolan! Det var helt underbart att få träffa min karl.. då vi knappt setts nånting alls på 1 vecka! Och idag åker han iväg igen :( buuh! That's life..

Denna helg har vi lärt oss facereading, hud-diagnostik och att göra kundkort! Jätte intressant och det är ju helt sjukt hur kroppen fungerar!! Vi är helt fantastiska små mirakel :)

Idag är jag ledig och har försökt sova ut.. men när älskling gick till jobbet kunde inte jag somna om! Nu har jag tagit mig en kopp kaffe och tänkte kíka på rättegången av Anders Ehring Breivik som börjar nu kl 9!


BRÄNN DEN JÄVELN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0