Melinda & Jag..

Ledig idag igen! Men denna gång ofrivilligt! Jaja! Så är de!!:) Har faktist varit vaken sen halv 8..! Käkat frulle, plockat och donat lite här hemma, handlat på Willys och pluggat massa med nyhetsmorgon i bakgrunden!:) härlig morgon!

Snart kommer Melinda hit! Det blir en mysig kusindag! Vi ska äta lunch, snicksnacka massor om New york som hon va i förra veckan, också ska hon få en ansiktsbehandling!:) Så nu har jag blandat ihop rengöring, peeling och ansiktsmask redo att börja :)!


Melinda & Jag, 2 år sedan..



Kommentarer
Postat av: Sandra

skönt att höra! :) ja vi vill ha Axel eller Märta så hoppas bara!! :D ja precis, kommer ni kunna läsa om hur kissen har det på bloggen :)och den kommer få det toppen det lovar jag!! :) kram

2012-04-17 @ 14:29:52
URL: http://saandraapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0