Men ååh..

Vad less jag blir på mig själv att jag blivit så dålig på att uppdatera!?!? Jag har så himlans mycket för mig så jag inte hinner :) hehe!! Skärpnig nu Jossan!!

Här kommer bilder från helgen..

I fredags
var jag ute me dom här två filurerna :) Käkade och myste på Söderhielmska.. slutade med en drink på bocken!

 

I lördags var vi på grillfest i bomhus och firade vår bästaste Robin! Jag hade så jäkla roligt. Det var mycket blandat folk, roliga lekar, roliga lag, grillning, bra musik och allt som hör till. Självklart lär jag flika in med att mitt lag vann.. vi ägde!!! Tack Robin för en mycket rolig kväll :)

 
Emma & Stina :)

 
Grillmästarn Tobbe!

 


Jag skrattade så jag fick ont i magen. Herregud vad roligt de va :)

 




Födelsedagsbarnet :)

I söndags hängde jag med Alex hela dagen. Det vart käk & fika på Java och sen var det mest häng på min balkong. Härliga söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0