Torsdagsmys!

Massa tända ljus, en kopp te och nu: Big Brother :)

 

 

Gonatt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Fiffi

Äntligen har du blivit Big Brother fan!:)

2011-03-31 @ 22:11:47
Postat av: Ami

Måste säga att du har fått såå fint hemma =)



Hur jävla roligt var inte Big Brother ikväll då??? Jag skratta så jag höll på väcka alla barnen, haha nejdå inte vaknar dom heller, men jävlar vad jag skrattade åt "Gurkan" ...han är för jävla rolig!!!

2011-04-01 @ 10:24:12
Postat av: Ami

Måste säga att du har fått såå fint hemma =)



Hur jävla roligt var inte Big Brother ikväll då??? Jag skratta så jag höll på väcka alla barnen, haha nejdå inte vaknar dom heller, men jävlar vad jag skrattade åt "Gurkan" ...han är för jävla rolig!!!

2011-04-01 @ 10:24:27
Postat av: Ami

Måste säga att du har fått såå fint hemma =)



Hur jävla roligt var inte Big Brother ikväll då??? Jag skratta så jag höll på väcka alla barnen, haha nejdå inte vaknar dom heller, men jävlar vad jag skrattade åt "Gurkan" ...han är för jävla rolig!!!

2011-04-01 @ 10:24:59
Postat av: Ami

Måste säga att du har fått såå fint hemma =)



Hur jävla roligt var inte Big Brother ikväll då??? Jag skratta så jag höll på väcka alla barnen, haha nejdå inte vaknar dom heller, men jävlar vad jag skrattade åt "Gurkan" ...han är för jävla rolig!!!

2011-04-01 @ 10:27:38
Postat av: Jossan

Haha jaa lite faktist :)

2011-04-01 @ 13:51:49
URL: http://josefinebodin.blogg.se/
Postat av: Jossan

Tack Ami :) haha jaa det var så jäkla roligt!! :) fyfan va rädd han var!! Hoppas ni får en härlig helg :) kram på dig!!!

2011-04-01 @ 15:44:52
URL: http://josefinebodin.blogg.se/
Postat av: Ami

Men det stod hela tiden error då jag skrev till dig, så jag provade igen o igen som du märkte haha ;D

2011-04-02 @ 15:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0