Fredag!!

Äntligen fredag! Fast det innebär inte att jag har helg för det. Jobbar nämligen 7-16 imorgon! Men det ska vell gå bra!! Imorgon kväll ska Carro ha lite födelsedagsfest! Ska bli himla roligt :)

Fick massor av fina presenter av släkten och vännerna. TACK ALLIHOPA ♥ Lite pics på presenterna kommer här. Allt är inte med, men nästan :)


Från mina underbara vänner!


Mormor & Mprfar och mostrarna :)




Från kusin Emma :)



Från syster Felicia! Ljuset luktar såå gott!



Mami ♥


Finaste kakfatet från fam. Ölund :)


Dammsugare från mamma & Lasse!! :)


Bästa kusinerna!!


Världens godaste parfym!


Fullt hus!


Sååhär ser det numera ut! Tavlorna på väggen fick jag av underbara Emma i inflyttningspresent! Hon är såå duktig som har gjort dom alldeles själv! Dom är så fina och passar perfekt! Dom rosa kuddarna fick jag av moster Anki!! Älsar min soffa, min lägenhet, mitt allt :)

Kommentarer
Postat av: Ami

Sååå fint o myssssigt hemma tjejen!!!

Kramiz

2011-03-25 @ 20:31:20
Postat av: Marlene - mamma till Nova

Åh vad mysigt du har det då! Får vi komma och hälsa på någon dag nästa vecka? Puss <3

2011-03-25 @ 21:00:49
URL: http://marliiin.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack Ami :) Jag har fått till det precis som jag vill ha det! Jag stortrivs :)



Ja visst är det mysigt Marléne!?:) Absolut får ni komma o hälsa på! Vi kan höras på måndag så bestämmer vi en dag :) MYS <3

2011-03-26 @ 15:33:04
URL: http://josefinebodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0