Dagen med stora D!

Ja då var det 1a mars och jag har fått min lägenhet!! Efter jobbet var det besiktning och jag fick nycklar och så. Sen har jag & mami varit runt lite överallt. Valt tapeter, beställt soffa och handlat lite nödvändiga saker! Jätte skönt att dom (ägaren) ska stå för att tapetsera det sörsta rummet. Det blir klart redan på torsdag :) wohoo!! Så kök och hall får jag stå för själv. Men det är ju inte så mycket.!! Det blir såklart vitt överallt :)

Nu har jag precis kommit hem!!! Imorgon bitti ska jag till Amanda och göra naglar. Jag fick ett jäkla ryck och tyckte jag var värd det :) Äntligeeen!!!  Jag är ledig imon så det blir till att dra med sig Melinda och shoppa massa saker och sen sätta igång och tapetsera! Det går framåt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0