Lite pics!

Tisdagkväll spenderade jag i sätra med Alex, Calle & Sanna! Det blev grillning, öl, rosé och en massa snick-snack. Lyxtisdag med andra ord!

 



Onsdag - Ledig och solen sken! Helt underbart! Jag Fiffi & Emelie åkte till sandbankarna!

 

 
Fiffi & Emelie :)

Onsdagkväll
- Kalas i bomhus för pappa, sedan kalas för Sofie på brynäs :)


Redo för kalas :)

 
Nova & Jennifer i poolen! :)


Mys!


Sofies födelsedagspresent från mig, Emma & Stina! En picknik-korg med alla möjliga tillbehör man behöver på en picknik :) Självklart ska hon få spendera den tillsammans med oss :)

Har haft ännu en riktigt skön dag på stranden idag! Jobbat kväll, och nu är det dags att sova! Verkar som att alla är ute ikväll utom jag!! Har nämligen ett jobb att sköta jag ;) 7-16 imon.. Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0