Vad är det för fel?!

Vet inte vad som händer på blogg.se den här veckan. Jag har gjort en massa mobilinlägg som aldrig kommer in! IRRITERANDE!!!  Såå sorry för "dålig update"! Men jag har ju faktiskt skrivit!

Jaja.. nu är det lördag och jag är ledig både idag och imorgon!! Underbart! Ska snart hem till mamma som fyller år idag! GRATTIS BÄSTA DU ♥




Lite update från veckan som varit!

I tisdags hade jag Emma, Fiffi & Melinda på besök :) Fiffi blev fin i håret och vi fajitas!
 



Torsdag blev det lunch på java och sen lite chill på Alex balkong!

  

Jobbade sen 16-21 och mötte sen upp Runald & Petta för en liten AW på Kalles!



Fredag.. jobbade när alla andra var lediga. Haha! Men de gick bra :) Kvällen blev lugn med lite mat från kungshallen och ett glas vin.. och lite solning på alex balkong :)


Alex kör med pizzalinne! ;) Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0