Måndag

Uuuh vilken tråkig dag. Jobb, regn och kallt. Inte alls vad jag gillar.

Lite fler bilder från min underbara helg! Både Frida&Jeff och Thessan&Robban var ju här.. så det har vart fullt hus och full rulle hela helgen :)

Lördag - Var med Thess på stan och följde även med när hon gjorde sina naglar. På kvällen blev det grillning och mys hemma hos mamma :)

 

 

På kvällen mötte jag upp Thess o dom.. det blev söderhielmska, bocken och till sist goya!:)



Söndag - Blev väckt  av Frida & Jeff som drog med mig hem till mamma på lite mysfrukost och solning!

 

Hade lite morgonmys med Edit..dom är ju såå söta!



Sen vart det en fika på Java med Thess & Robban!



 

Tack för denna helg :) Nu ska jag göra nått att käka.. sen blir det inte alls så mycket mer denna tråkiga måndag. Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0