Fredagsmys med mig själv!

Har varit så himla trött idag.. skrattat åt exakt allt och alla. Haha!! Jag, Jennifer & Angi hade ju tänkt sola hela dagen.. men vädret var inte riktigt med oss. Så vi åkte och köpte donken och kolla på film ist :) mys!

Ikväll är jag hemma alldeles för mig själv. Alex är ute på fisketävling med massa grabbar och kommer inte hem förrän imon. Och alla mina vänner är borta på nånting. Men så är det ibland :) Inte är jag bitter för det inte. Nu ska jag äta lite kyckling & klyftpotatis :) sen blir det en glass till Big Daddy som börjar kl 9. Lika bra att jag stannar hemma ikväll för jag börjar jobba kl 7 imon bitti!


Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0