Hemma från jobbet

Jag bestämde mig igår eftermiddag att stanna hemma från jobbet idag. Kom på att jag faktist inte kan springa omkring och nysa, snora & hosta bland mina gamlingar. Man smittar ju bara fler. Men jag mår redan lite bättre, och imorgon tänkte jag pallra mig till jobbet. Inte så jäkla roligt att ligga hemma!!


BILDER FRÅN I LÖRDAGS! Vi firade Kenneth som fyllde 50år, lååångt ute i skogen. Han bjöd på en härlig buffé, kaffe&tårta och kvällen slutade med massa styrdans :) Tack för en rolig kväll.


Henke!


Ante styrde härliga kaffedrinkar!


Atchara, Fredde, Henke & Ante!




Karaoke :)


Bröderna!


Atchara, jag & svärmor Eva :)


50åringen :)


Puss på dig!


Sandraa :)


Jag & Eva :)


Henke & Farmor !


Fina Atchara & Jag!


Ante & Sandra!


Peace :)


STYRDANS!
 

 

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0