Det blir en sommar i Sverige..

Hallåå! Ny vecka, nya tag! Har varit på stårlande humör idag då solen tittat fram hela dagen. Jag älskart! Också förgyller Julia mina dagar! Det vore så tråkigt om inte hon va på jobbet.

Nu har jag iaf bestämt mig. Jag fick nämligen ett jobb hos 2entertain att jobba utomlands! Verkligen jätte roligt och det är något jag verkligen skulle vilja göra. Men efter många om och men har jag tagit beslutet att inte ta det! Det är inte rätt tid just nu. Det kommer fler chanser! Många tycker nog jag är helknäpp som tackar nej till ett sånt arbete. Men det är mitt beslut.

Sååå med andra ord blir det en sommar i Sverige! Och det här ska bli min bästa sommar ever!!! Jag längtar såå mycket!!!


Älskade Turkieeet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0