Utmaning!

Har blivit utmanad av Fiffi!!

1. Vad heter du? Sanna Linnea Josefine
2. Ditt ord: Jaadå!!
3. Flicknamn: Ellie
4. Pojknamn: Milo, Emilio
5. Yrke: Vårdbiträde
6. Färg: Vit
7. Klädesplagg: Tunika
8. Mat: Äter det mesta :)
9. Sak i badrummet: VS lotion!
10. Plats/stad: Paradiset på Römarn!
11. En orsak att vara sen: Är aldrig sen!!
12. Något du skriker: Faaan!
13. Något du gör varje dag? Ehm, pratar med Emma i telefon!? Haha!
14. Något du dricker: Kaffe i veckorna, vin på helgerna ;)
15. Bloggtips: Många inlägg och mycke bilder!
16. Bästa inredningssak? Min härliga gungstol!
17. Gatunamn: Steket
18. Bil: Bästa skodan :)
19. Sång: Home-Edward Sharpe & The Magnetic Zeros, Vem Dancar Kuduro-Lucenzo feat Big Ali!
20. Känd person: Oj, vette tusan! 
21. Något jag gillar: Tjejkvällar ♥
22. Något jag ogillar: Orättvisa!!!!

 NU UTMANAR JAG Emma (emmanyberg.blogg.se), Jennifer (bbodinan.blogg.se) & Marléne (marliiin.blogg.se)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0