Svar!

Här kommer svaren på era frågor! Det var inte så många, kanske betyder att jag är tydlig i bloggen ;) Hehe!! Men det är bara att fortsätta fråga om det är nåt ni undrar!!

SVAR ANNA:
Vad jobbar du med?
- Jag jobbar som vårdbiträde i hemtjänsten.
 
Har fått intrycket av att du gillar att sjunga, tänkt att göra något med din talang? =)
- Jag älskar att sjunga! Jag har uppträtt mycket i mina dagar och gick en musikalutbildning i Stockholm i 3år! För ca 1 månad sen sökte jag ett jobb som showartist åt 2entertain/Fritidsresor. Man jobbar då utomlands i 6månader, sjunger och dansar på hotell. Jag fick jobbet men tackade efter många om och men, Nej! Det är inte rätt tid i livet just nu. Att åka bort en längre tid passar inte. Men jag är nästan säker på att jag kommer söka igen. Att få jobba med sång vore underbart! :)

Är du singel? - Ja

SVAR OKA/CARRO:
När blir det inflyttningsfest? - Inflyttningsfest kommer nog ske runt min födelsedag 23mars. Om jag hunnit med allt jag ska förstås :)

Tänk om inte jag är med dig i nian? - OKA!

SVAR SANDRA:
Har du fått någon tjänst nu på ditt nurvarande jobb eller söker du annat medans? tänkte eftersom du inte tog jobbet utomlands :) - Jag har ingen tjänst men går just nu på ett längre vikariat. Så jag vet att jag klarar mig ett tag framåt :) hehe! För ett tag sen sökte jag en massa jobb, nu småtittar jag litegrann. Men tanken är vell att prova någonting nytt snart!

Vad har du för planer i sommar? någon resa eller så?
- Min sommar ska bli den bästa!! Jag kommer förmodligen åka utomlands 1 vecka nån gång i april/maj. Det blir nog ett gäng tjejor. Tror också att vi ska planera in en väskustenresa. Älskar västkusten, havet, folket och stämningen. Annars har jag inte så mycket planerat. :)

SVAR AMI:
Fick för mig att ni skulle sälja lägenheten, gjorde ni inte det? Kramiz -
Jo vi skulle sälja lägenheten. Hade den ute för försäljning ett tag. Men det var ingen bra tid och inga bra bud så vi tog tillbaka den. Jag kommer själv att flytta snart.

SVAR EMMA NYBERG:
Har du lånat min mössa ser jag?!;) - Jajjamen, man passar på när du inget ser ;)

SVAR FELICIA:
Visst är jag världens bästa syster!! ;D -
Ja det är du :) VÄRLDENS bästa!!


Tack för mig, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0