Ny vecka!!

Äntligen en ny vecka, som innebär att jag får min lägenhet! Wohoo!! Även med andra ord, massor att göra!! Får nycklarna imorgon och på onsdag sätter jag igång och rustar lite. Sen kommer det hållas på hela kvällarna då jag tragiskt nog jobbar på dagarna :( Man vill ju bara bli klar!!!

Har haft en mycket mycket rolig helg. Lördagen var superrolig med mina härliga tjejer!!! :) Händer alltid en massa sjuka saker när vi är ute och härjar. Tack hörrni! 

Söndagen spenderade jag med Emma, Melinda & Carro på Mingel&Bar hela dan. Vi åt god lunch, drack massa kaffe, skrattade åt allt och snackade om allt mellan himmel och jord.

 
Härliga lunchen, och Melinda & Emma i underbara vårsolen! (Bilder från Emmas blogg)

Kvällen tillbringades på söder hos Fiffi&Henke. Det var ett jäkla häng & gäng :) Haha!! Tror jag stekte kött åt ett helt fotbollslag. Det blev Solsidan & Film!! Mys!

 
Mums! (bilder från Fiffis blogg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0