Förklaring!

Som många börjar förstå eller kanske undrar så är jag och A inte tillsammans längre. Vi flyttar nu ifrån varandra som jätte bra vänner. Det känns bra för oss båda och vi har gemensamt tagit detta beslut.

Jag har heller inte berättat att jag från 1mars flyttar till en egen lägenhet här i stan. En 1a med riktigt kök och balkong. Helt perfekt. Och något som är ännu bättre är att det bara är ett hus mellan mig och min vapendragare Emma ;) Haha!!! Kunde inte bli bättre!! Gud vad det ska springas emellan i sommar då :) Jaadå!

Så nu blir det till attt köpa möbler och fixa till lägenheten som jag får tillgång till nästa tisdag.











Kommentarer
Postat av: Emma Nyberg

Som det ska springas, mer än vanligt! JAAAADÅ ;) haha!!! Åh snart ska vi göra din lägenhet fin <3



Gullisar. Vi får våldgästa på steket ibland ändå! Ante blir inte av me mej i första taget inte!!! haha!

2011-02-22 @ 20:22:51
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Ninni

MYS! Jag får väl kika upp nått i sommar och hälsa på med! :) men siktar väl på helgen där den 25e mars! Eller tänkte du ha party helgen innan? Balkongmys blire då också <3

2011-02-23 @ 11:49:51
Postat av: Ami

Vad tråkigt, separationer är aldrig roliga!

men hoppas ni kan försätta vara vänner o bli lyckliga på olika håll kramiz A

2011-02-23 @ 12:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0