Friday

Då var det snart helg :) skönt!! Fast jag ska ju jobba imon.. 7-14.. men de ska vell gå vägen :) Har precis tagit mig en riktigt lång dusch! Var så jäkla frusen!! Puh! Nu har jag myst ner mig i soffan och ska kolla ikapp 2 avsnitt av julkalendern!! Älskart :)

Ikväll kommer Emma & Angi hit!! Två saknade! Emma har jag konstigt nog inte sett sen förra torsdagen!! Katastrooof!!! Och Angi var det hemskt längesen jag såg överhuvudtaget!! Mys ska vi ha :)

Göbben min har lämnat stan.. igen, men denna gång till Malmö för julfest och massa annat skoj!:) Såå i helgen är man gräsänka ;) Haha!! Hoppas du får en rolig helg älskling!!

Julbordet på heartbreak var riktigt bra! Proppmätt gick jag hem redan kl 22 eftersom jag skulle upp och jobba idag! Tack kära kollegor för en trevlig kväll!

 








Laban (chefen) & Ann-Marie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0