Tillbaka till verkligheten!

Verkligen! Nu är det slut på semestern och idag börjar jag jobba, börjar med en kväll! Puh! Den vanliga "höst-ångesten" börjar krypa sig på, som alltid i slutet av sommarn! Vad tusan ska man göra i höst?! Förslag någon?! Men jag är ju inte ensam bland mina vänner.. så vi får vell hitta på någonting tillsammans!!:) Jag fortsätter iaf jobba på hemtjänsten tills något nytt dyker upp!

Har nyligen kommit hem från Amanda! Riktigt skönt att få naglarna gjorda igen!! Det blev fransk med vita blommor! Enkelt & snyggt ;)



Nu har jag käkat lite frulle och tänkte nu ta mig ut på en promenad! Nu är det slut på långa sovmornar, onyttig mat och allmän lathet! Trevlig dag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0