Påskhelgen!

Hallå hallå!! Vilken påsk vi har haft!! Helt underbart väder, ledigt och massa härliga människor runt omkring mig!! Här kommer ett gäng bilder från min galna helg! :)

Skärtorsdag - 25års fest på Söderhielmska :) Mycket trevligt med trubadur o grejjer!

 

Långfredag - Påskmiddag hos mormor&morfar! Kvällen tillbringades med tjejerna hemma hos Emma och efter det bocken :)

 

 

 

 

 

Påskafton - Hängde på min balkong hela dagen! Underbart! På kvällen vartdet ett jäkla stohej hemma hos mig med massor av roliga folk och efter de Goya :)

 



Påskdagen - Mys i Boulongern hela dagen. På kvällen vart det käk på söderhielmska med ett härligt gäng och massor av goda drinkar :) Och avslutade på Goya såklart!!

 

 

 


Hängde på min dörr när jag kom hem :) Tack mamma & Lasse ♥

 

 

 



TACK FÖR EN UNDERBAR HELG ALLA VÄNNER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0