Mail

Igår fick jag ett mail av Malin som nu har mina föredetta katter! Jag vart såå glad när jag läste det och en sten försvann från mitt hjärta! Hehe! Man går ju och undrar hur dom har det! Iallafall så skrev hon att Ozzy numera är utekatt och trivs som fisken i vattnet :) Zelda däremot är en liten fegis som inte vågar vara ute och trivs bäst inomhus! Haha gullpluttarna! Känns skönt att veta att dom har det bra ♥

 


Och jag är numera blondin! Carro slängde i lite slingor i måndags så nu är det väldigt ljust! Precis som alltid är det väldigt ovant.. men fint :) Får se hur jag trivs i detta! :)

Och jag är ju huuuur glad som helst över att vi ska åka till Turkiet! Efter en "piss-sommar" behöver jag verkligen det här! Wiiihoo.. Sol & Bad! Hoppas vädret håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0