I'm back :)

Hallå allihopa! Nu är jag hemma efter en alldeles underbar vecka i Turkiet! Vi har haft sol varje dag! Upp mot 36 grader i skuggan på dagarna! Så det har varit väldigt varmt och skönt :) Längtar redan tillbaka!! Kändes konstigt att komma hem till ett kallt Sverige.. tyckte lixom att det skulle vara sommar här, men vi har vell inget annat att vänta än kyla! Tyvärr!

Vi kom hem kl 1 inatt, så då åkte vi till Fiffi i sthlm och sov några timmar, sen kom vi hem till Gävle vid 2 tiden idag!:) Har faktist hunnit packat upp OCH tvättat ALLT, plus att jag har haft tacokväll med min älskade syster och kusinerna :) Så nu ska jag sooova! Man blir hemskt trött av att resa och flyga och allt de där!:)




Lägger in bilder och berättar mer dom närmaste dagarna!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0