Söndag

Skönt med söndag. Det innebär ju bara hemmamys. Det blev utgång igår endå (fatta man ju), men jag hade riktigt roligt iaf. Var ju hemskt längesen jag var ut. Säkert 1-2 månader sen. :)


Falk, Putte, Ante, Henke & Fia! Tack för en trevlig kväll :)


Annars har vi ju varit på 1års kalas idag! Synd att lilla Nova var lite hängig, hon har haft feber stackarn. Men det var full rulle på kalaset endå.. massa barn som sprang kors och tvärs, och en massa godsaker bjöds det på :)

Nova fick av oss två gulliga t-shirtar med tryck på, och en längdmätare som jag gjort själv, med lite hjälp av Fiffi :). Har hållt på hela veckan, och den blev riktigt fin. Och dom blev jätte glada :)


Fin va?:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var verkligen jättefin, förstår att dom blevglad över att få den =)



Från Addes tremänning Ami

2010-10-25 @ 10:02:26
Postat av: Josefine

Tack så mycket Ami :) hur är det med dig!? Roligt att du kikade in på min sida! Ha det bra!

2010-10-25 @ 10:55:01
URL: http://josefinebodin.blogg.se/
Postat av: Frippi

Ni är ju då duktiga :) jag vill också pyssla med er! Hihi

2010-10-25 @ 16:47:46
URL: http://Familjensemla.blogspot.com
Postat av: Ami

Det är bra med mig =)

Jag har kikat in förr, men är lite dålig på att kommentera. Bloggar inte själv, men kikar in på bloggar när jag får lite tid över =P

Ha det så bra själv gumman!!!



2010-10-25 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0