Premiär

Ikväll har vi Premiär-eldning i kakelugnen! ÅÅh vad varmt och skönt det är! Helt underbart!! Hösten är ju lite härlig endå!! Man får tända ljus, ligga hemma och mysa i soffan och en elda hur mycket man vill!

Idag efter jobbet var jag på Absint med mamma, mormor och Emma och kollade på när Felicia sjöng! Det var Helges-gänget som uppträdde! Jätte duktiga som vanligt och Felicia var ju såklart grymmast!! (som vanligt). Idag fick jag äntligen höra den italienska låten live!! Jag filmade med mobilen, så här ska ni få se min duktiga Fillan!!


Kommentarer
Postat av: Tonny

Hon är jätte duktig lilla syster...

2010-10-10 @ 14:35:08
Postat av: Josefine

Ja vistt är hon!!:)

2010-10-10 @ 16:19:45
URL: http://josefinebodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0