Irriterad

Tänk att man ska behöva bli irriterad redan på morgonen. Jag har tvättstugan idag mellan 7-10 som vi bokade igår. När jag kommer ner kl 07.10 så är det någon som lagt i tvättmaskinerna. ASSÅÅ!!! Vad är ert problem?!?! Ni lär vell för fan titta om det är bokat eller inte!!! Blir toookig.. inte första gången..

Aja.. nu har jag iaf lugnat ner mig, och nu dricker jag lite kaffe och kikar på nyhetsmorgon :) Mys! Runt 1 tiden idag kommer Marléne & Nova och hälsar på :) Ikväll åker jag och Fillan till Oslo, wooo :)


Kommentarer
Postat av: Ninni

Avbryt maskinen och släng ut kläderna! Brukar jag göra, är ju dom som gjort fel :p

2010-10-29 @ 09:21:18
Postat av: jossan

hahah, aaah det är ju så jävla rätt, men jag är alldeles för feg!!!

2010-10-29 @ 09:23:31
URL: http://josefinebodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0