Fredag, äntligen!!

Jag gillar fredagar!! Det är en skön dag lixom.. spelar ingen roll om man jobbar eller inte! Hehe! Däremot jobbar jag 7-14 imorgon, och det är mindre roligt! Men det går fort och sen är jag ju ledig sön & mån! wooo!:)

Ikväll ska vi vara barnvakt åt Liam! Antes brors son med andra ord :)!
Vi ska äta Mc Donald's och sen ska grabbarna på bio! :) Jag blir hemma och tänkte måla klart våran "bananlåda", hehe! Vi har spritflaskor i den och nu är den brun men ska bli vit!:) Ska lägga in en bild sen!!

Och idag börjar ju självaste Idol! Ska bli roligt att titta på!!
Får se om Emma kikar förbi sen :) Ha en trevlig fredagskväll!!


Turkiet -10


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hehe ja, vi är ju NÄSTAN tvillingar =) tack!



loveu

2010-10-09 @ 20:16:41
URL: http://bbodinan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hehe ja, vi är ju NÄSTAN tvillingar =) tack!



loveu

2010-10-09 @ 20:17:17
URL: http://bbodinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0