TRÖTTAST!!

Jag är sjukt trött idag, vet inte om det fortfarande är den där jäkla efterfesten som spökar! Haha!! Har faktist sovit lite sen jag kom hem från jobbet! Såå skönt att somna på soffan!

Har precis kikat på Biggest Loser Sverige, helt sjukt vad smala och fina dom blivit!! Jag tycker dom e duktiga!! Det blir soffan resten av kvällen kan jag lova!!!

Här kommer bilder från shlm & wallmans!


Tjejerna på mysiga hotellrummet!



Starta tidigt med lite gott :)


Melinda & moster Rose!


Moster Anki!


Me me me!


Jag & Emma!


Moster Rose, moster Anki, mormor & mamma!


Melinda & Emma!


Emma & Mormor!


Melinda, Emma, Felicia & Jag!


Felicia & Emma!


Jag, Melinda, Emma & Felicia!


Bästa Mami ♥



Me me me!


På scen!


Hela gänget!! Hade jätte jätte roligt och mami var supernöjd med presenten!:)


Kommentarer
Postat av: Ami

Vilka vackra kvinnor ni är allihopa kram

2010-11-23 @ 11:37:28
Postat av: Jossan

Tack Ami :) gullig du är!!! Kram

2010-11-24 @ 10:02:02
URL: http://josefinebodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0