Spinning!

Idag har jag och Julia varit på spinning. Vi gick direkt efter jobbet. Åh så jobbigt det var, men härligt!! Kommer förmodligen ha träningsvärk imorgon!! Hehe!! Jympa igår, spinning idag.. en bra början! Imorgon blir det en vilodag då jag ska ha mina härliga tjejer här hemma på lite julbak! MYS!

Veckans Schema:
Måndag: 12-16
Tisdag: 6.45-16
Onsdag: 7-16
Torsdag: 7-16
Fredag: ledig
Lördag: ledig
Söndag: ledig

Lite annat roligt som händer i veckan:
Onsdag: Julbak med tjejerna ♥
Torsdag: Oskar Linnros på Slicken!
Fredag: Syster Frida kommer hem till Gävle :)
Lördag: En Josefine&Emma repris, Julshow på Läkerol sen massa pepp!!
(
Min kompis Jonas är med i Abba-bandet som kommer till läkerol i helgen,
Ska bli jätte roligt att se :)!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0