Söndagspatrullen

Hallå härliga söndag! Idag har jag varit så sjukt jäkla bakis. HAHA fyfan säger jag bara! Jag & Emma hade jätte jätte roligt igår, vi hade ju inte bestämt nåt så det blev lite spontant sådär, och de e ju oftast då man har roligast!!

Så efter krogen stängde stog vi utanför en liten stund bara och börja traska hem i bra tid.. MEN så träffa jag på grannen här utanför och hamnade då på en liten efterfest till kl 5! GAAAAAAH!!! Aja.. roligt hade jag iaf!! :)

Så idag har söndagspatrullen (Emma, Ante, Apel) hållt mig vid liv! Tack för de!! Vi har käkat max, varit i valbo och kollat film! Inte skit kul att gå i affärer med sprängande huvudvärk. Men jag överlevde!

Skjut mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0