Godmorgon Lördag

Morn morn :) underbart väder!! Vet inte alls vad som händer denna dag, men det blir nog att vara utomhus iaf :) Och min kära Ninni är ju hemma i Gävle.. så henne ska jag va med! iiiiih

Carro färgade ju mitt hår förra veckan.. till en kopparfärg.. Är nu mycket ljusare än vad jag var innan!! Det är snyggt :) jag trvis mer och mer i det!


Var svårt att få en bild där man verkligen ser färgen. Här ser färgen ganska brun/guld ut.. men i verkligheten är det mycket "rödare" :) Förändring är det iaf!! Fint med lite ljusare till sommarn!


Kommentarer
Postat av: j

alltid lika fin. <3 hoppas vi ses snart. puss

2010-05-16 @ 11:05:45
URL: http://bbodinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0