Onsdagsöl

Idag har jag jobbat 7-16 som vanligt! Skönt att gå ute i detta härliga väder, men har varit väldigt trött! Sover hemskt dåligt nuför tiden!? why!?

Efter jobbet följde Fiffi med mig hem, grabbarna kom och sen gick vi till butiken Sebago som hade en lite "vipkväll" för deras nyöppnade butik. Vi blev bjuden på ett glas champange och kikade runt bland kläderna. Mycket om var väldigt fint, men inte rikitgt i min prisklass tyckte jag! Är lite snål sådär ja :)



Efter det gick vi till bocken och tog en öl och snacka skit :) Mycket trevligt.


Fiffi & Henke :)

Idag blir det tidigt i säng, kommer somna direkt!
Imorgon och på fredag är det jobb 7-16, sen är jag ledig lör, sön & mån :)

Kommentarer
Postat av: car0 - passion for passion

Hej hej! :)



Allt bra med dig? :)

Den där lotionen du köpte förra veckan, vad kostade den? från typ din nagelsalong :)

vilken söt blogg du har! puss puss!

2010-03-17 @ 22:34:01
URL: http://car0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0