Nattvak

Jobbade min vanliga arbetsdag idag 7-16.. och "pengarkåt" som man är har jag tagit på mig ett extrapass, nattvak! hehe! Men det är helt okej! Ganska skönt ibland.. och det bli bra timmar!

Så nu har jag kokat mig en kopp kaffe så jag klarar 8 timmar till :) Jag har ju datan som tur är!
Blir mycket blogg-läsande inatt! :)



Tittade på gamla videoband härom dagen då jag skulle hitta en låt jag sjöng för längesen!
Plötsligt kom det upp gamla filmer när vi var små, haha!
Ganska roligt att se hur man var då lixom.

Så här har ni mig, en liten blondin klädd i rosa :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Sötsaken då!!! Å ja vill också se, är jag också med?! haha! Pusss

2010-03-12 @ 18:26:19
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0