Home sweet home

Nuså är man på hemmaplan igen! Har haft en riktigt rolig helg med Theresorna, och Robban! Mycket skratt! Som jag skrev tidigare så vart det utgång igår, såklart! Hade jätte roligt! Däremot ville jag skjuta mig själv i morse.. hehe! Fick lixom hjärtklappning och visste inte vart jag skulle ta vägen! Haha, aldrig mer.

Efter vi återhämtat oss en aning så tog vi en promenad i solen mot MAX!
Hur gott är inte de egentligen?!:)
Sen åkte jag och Tesen hem runt halv 5! Mycket nöjd med helgen :)



   
  

Nu ikväll har lillasyter Felicia, kusin Emma, Ante, Mange, Kalle och jag ätit tacos här hemma! Sen åkte grabbarna o kika nån match och vi tjejer satte på en film och jag färgade håret på Felicia :) MYS! Imorgon börjar jag 7 så det blir Gonatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0