Friday

Säger bara stackars alla som tar studenten idag, detta jäkla väder förstör ju allt! Tycker verkligen synd om dom. Men hoppas dom får roligt endåå! :)

Jaha, imorse var jag på möte på jobbet, eller möte och möte.. var där i en kvart, fick ett papper.. !? Orka ha ett "möte" för det!? Aja.. cyklade sen ner till arbetsförmedlingen, man är ju numera "arbetslös", eller jag är ju timvikarie nu och har jobb sommarn ut.. men sen får vi se!

Ikväll blir det massa mys, grabbarna har varit och handlat massa gotta och nu är det fotbolls VM för fulla muggar här hemma.. inte skit kul tycker jag dårå, men roligt med en massa folk! Kusinerna mina kommer sen också :)


LOVLEY ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0