Tv i sovrummet

Jag har kommit på att det faktist är ren lyx att ha tv i sovrummet!! Jag har haft det väldigt länge.. en liten burk i tjejrummet hade man ju!! Och när jag flyttade in till Andreas på brynäs så hade han också en som satt på väggen. Men nu när vi flyttade in till stan så har inte våran tv funkat i sovrummet. Vi har vell inte heller orkat fixat det, lat som man är. Trots att det bara är att köpa en sladd. Men när jag kom hem från jobbet en dag här i veckan så hade Andreas fixat den, åh jag blev såå glad!! Det är så skönt att ligga i sängen och kika på tv och riktigt lyxigt. Och på morgonen när man vaknar bara trycka på och ligga och dra sig :) Me like!




Nu ligger jag i sängen, riktigt skönt för jag är fruktansvärt trött efter dagens träning.
HEJ TRÄNINGSVÄRKEN IMORGON!


Gonatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0