Trötter

Idag är man lagomt trött efter två dagars jobb!! Men idag har jag legat o dragit mig i sängen.. såå skönt!:) Hade kusin Emma på soffan inatt, sällan kungsberget har personalfester!!? Haha!!

Jaja, helt ledig idag iaf! Tänkte träna vid halv 1 med Carro & Erika :) Idag blir det till att döda magen!! HUH! svettas svettas svattas..

Sedan på eftermiddan ska vi vara barnvakt åt lilla Isabell, hon är ju bara för söt :) ♥




Nu ska jag lyssna och planera låtarna inför begravningen till Birgit :(!!! Dom vill att jag ska sjunga Hallelujah igen, den på svenska!! Får göra om texten lite bara. Jag har ju sjungit den på två begravningar innan!! Den passar ju väldigt fint! Och sen kommer jag och Felicia (lillsyrran) sjunga Håll mitt hjärta, tillsammans i två stämmor. Det blir bra tror jag!

Ungefär såhär tänkte vi..

Kommentarer
Postat av: Anonym

peter jöback sjunger den på svenska,lyssna på den!...riktigt bra

2010-01-22 @ 23:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0