Tisdag

Idag har jag jobbat, (som vanligt).. men nu jobbar jag på mitt nya schema.. med andra ord --> fasta dagpass :) såå skönt! Efter jobbet slängde vi ihop en tacogratäng här hemma.. det är så gott och går ju väldans fort!!

Nu har jag precis kommit hem från mami, har druckit kaffe, ätit glass, tittat på halv 8 hos mig och tränat på Hallelujah! Sådär jah!! Halv 8 hos mig är ett rikitgt bra program har jag kommit påå :) Roligt o se vad alla hittar på..

Nu ska jag ta ett varmt bad! Ikväll är det dubbelavsnitt på Paradise.. bara måste se :D

Har börjat småtagga till Torsdag då kusin Melinda fyller 18 år!!! WOOW.. då jäklar ska jag, Melinda och kusin Emma äta lite mat hos mig.. gå ut och ta ett glas å sen kanske gå på quizen på Heartan och sen utgång såklart!! Ska bli riktigt roligt!!!



Tagga Brudaaar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0