söndaag

Ja då var det den sista lediga dagen av mina 4 långa :) Har varit såå skönt att vara "långledig"! Har nyligen kommit hem från mamma, har sytt in 3 par byxor. Haha, äntligen har jag lite att välja mellan. Mitt problem är: bred över höfterna och smal över knäna!! Så man får sy sin egen form :) och det går ju bra bara man tar sig i kragen och gör det!!

Nu lagas det lite fläskfilé och klyftpotatis här hemma! MUMS! :)

Veckans Schema:
Måndag: jobba 16-21
Tisdag: jobba 16-21
Onsdag: ledig
Torsdag: ledig
Fredag: jobba 16-21
Lördag: jobba 16 21
Söndag: jobba 16-21

- Hoppas såklart man får lite extra dagtider så man får upp procenten lite :) Men snart så är det slut på att jaga massa extra-tider. För i slutet av januari höjer dom min tjänst och får nytt schema!:) Me like.


Kommentarer
Postat av: Emma

ja e också ledig ons och tors :D

2010-01-03 @ 19:40:10
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0