Lite nytt

Jaa vad passar inte bättre än med lite nya kläder nu en sån här tråkig årstid!! Det piggar upp en! Idag fick jag mitt paket från H&M, det var bara 4 linnen, men väldigt fina och billiga!! I veckan köpte jag sneakers/träningsskor. Kanske inte är dom bästa träningsskorna, men dom passar bra för mig och är jätte sköna :) Det behövdes! Så nu är man nöjd ett tag framåt :)




 Denna, 2 st. En svart & en vit

Och denna, 2 st. En lavendel & en svart




- Iaf så är min lilla gubbe hemma nu!! Dom hittade inge fel i knät, så det var vell sådär!! Men nu blir det sjukgymnastik för han!! Så hoppas han kan börja jobba snart!!

- Efter vi hämtade Ante i sandviken gjorde jag och Emma lite tacos och satte på en film :) Härligt!! Fast både Ante och Emma har sovit på varsin soffa hela dagen medans jag tvättat o grejjat. Haha, kul sällskap!!!:)


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha mysit sällskap ;) Jäkla tröttskallar!!!

2010-01-12 @ 22:18:23
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0