jaa..

Nu har syster min varit här, vi har försökt tränat på låten men det gick sådär va!? Får se om de blir en annan låt istället.. men vilken!? Förslag på begravningslåt någon?!

Vi har precis ätit här.. och jag har nu 2 pajer i ugnen som ska med till jobbet.. är ju sista kvällen med mitt nuvarande kvällsgäng :( imorgon splittras vi till nya grupper!! Lite tråkigt.. men men!! Det blir gott med lite paj och kaffe innan man beger sig ut till alla gamlingar :)




VECKANS SCHEMA
Måndag:
ledig
Tisdag: jobba 7-16
Onsdag: jobba 7-16
Torsdag: ledig
Fredag: ledig
Lördag: jobba 16-21
Söndag: jobba 16-21


Kommentarer
Postat av: Syser yster

Åh..jag vill också ha paj. Gud vad mumsigt!

Puss&kram <3

2010-01-24 @ 21:00:39
URL: http://bbodinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0