Aktivitet

Idag har det varit full aktivitet!:) Vi körde hårt på gymmet idag, duktiga tjejer!!! Efter träningen var vi ju barnvakt åt Isabell, och man behöver ju bara skriva barnvakt så förstår alla att det har varit full fart här hemma :D

Och så kom Carro hem till mig och färgade och klippte mitt hår!! Tack Carro ♥ Underbart att få bort min fula utväxt. Den här gången tog vi en färg som det är mocca i. Blev jätte fint!! Du gjorde min dag!!!


Nu mot kvällningen har vi varit hos mamma min och druckit kaffe o ätit paj :) Jag och lillsyrran testade sjunga låten några gånger. Säger bara FLUM FLUM FLUM. haha, bara flams och asgarv!! Hur ska det här gå Fillan!?!? Blir till att träna mycket nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0