3dagars

Jaa nu äntligen är det 3 dagars ledigheeet :) Och jag har ingen aning vad jag ska göra, det är så skönt!!! Att laga mitt hål igår gick faktist bra, gjorde inge ont att borra efter bedövningen.. och det vart inte så farligt dyrt som jag trodde de skulle bli!!! Good!

Nu har vi druckit lite Te här, ska gå och träna med Carro & Erika vid halv 1, skööönt!! Jag börjar bli riktigt haj på att träna ;) hehe!!!

Iaf så har vi fått våra nya scheman på jobbet!! Nu ändras det så att ALLA jobbar både dag&kväll. SKÖNT. Så från mina 47,3% går jag upp till 75%. Det är 10 dagpass och endast 6 kvällspass..! Underbart! Som mitt schema är just nu jobbar jag 14 kvällar i månaden... förstå vilken skillnad att jobba bara 6 kvällar i månaden. Jag är glad :)

* Fick precis veta att jag ska få en ny "granne", nämligen kära kusin EMMA! Jiippie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0